Witam serdecznie !!!

wtorek, 6 marca 2018

Serduszka z super duo - dalszy ciąg

Witam serdecznie!
Temperatury dodatnie sprawiły, że mimo braku słońca zapachniało wiosną. Trzeba się za bratkami rozejrzeć, nie szkodzą im ewentualne niskie temperatury ani śnieg :)
Poprzednio pokazane tutaj serce dostało mały chwost i chyba lepiej się prezentuje
Wykorzystując te same materiały uszyłam jeszcze jedno serce, również zawieszone na czerwonym rzemieniu. Przypominam, że korzystam z tutorialu Justyny Kąkol zamieszczonego na blogu Pasartu.
 Kolejne serce zostało uszyte z Super Duo Aquamarine Vitrail, TOHO Round 11 i 15 Trans Rainbow Teal oraz 8 Higher Metallic Dragonfly.  Serce zawieszone na turkusowym rzemieniu i krawatce w kolorze srebrnym.
 Jeszcze dwa pokażę, z tym, że jedno się trochę różni. Z jednej strony od środka dodałam tylko małe koraliki 15 i mam kopnięte serce :)
 Tym razem użyłam Super Duo Sapphire, koraliki TOHO Round 8 Silver Lined Cobalt, 11 i 15 Trans Rainbow Cobalt.
 Z tych samych koralików uszyłam od razu drugie, ale już symetryczne serce :) Dodałam krótki chwost i delikatny łańcuszek w kolorze srebrnym
 Dziękuję Justynie i polecam blog Pasartu z mnóstwem ciekawych kursów, tym bardziej, że wiosna za drzwiami, a potem ciepłe lato :)

U mnie tradycyjnie kwiaty na prawie każdym zdjęciu, dlatego ich tak dużo :)

Życzę udanego i już ciepłego tygodnia!!!

12 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  2. Piękne serduszka, byle do wiosny.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tygodniu chyba wiosna będzie, ale od przyszłego tygodnia znowu zimnem straszą.
      Ja mam prywatną wiosnę przez całą zimę :)
      Dziękuję Violu <3

      Usuń
  3. Pięknie je pokazałaś
    Są śliczne

    OdpowiedzUsuń