Witam serdecznie !!!

środa, 28 lutego 2018

Serduszko z super duo

Witam w ostatni mroźny dzień lutego!
To straszne, jak czas pędzi. Niewiele zrobiłam, ale dziś sobie przypomniałam o walentynkowym serduszku.
Na podstawie kursu na blogu Pasartu autorstwa Justyny Kąkol GithagoArt w Walentynki powstało na szybko serce z koralikami super duo, które pierwszy raz wykorzystałam w swojej pracy. Justynie bardzo dziękuję za kurs.
 Oprócz koralików super duo 2,5 x 5 mm Gold Marbled - Opaque Red użyłam koralików TOHO Round 8, 11 i 15 Silver-Lined Siam Ruby oraz dwa koraliki Fire Polish 3 mm Siam Ruby AB.
 Założyłam krawatkę pasującą do cienkiego łańcuszka w kolorze srebrnym, jednak do plecionego rzemienia musiałam ją zmienić, na większą.
 Do serduszka przy okazji doszyję przywieszkę, ale serce powstało bardzo szybko i nie miałam czasu szukać czegoś właściwego.
Mróz nie sprzyja robieniu zdjęć na balkonie, w dodatku mój biały hiacynt już przekwita :(
Pozdrawiam ciepło!

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne jest to serduszko i z tym sznureczkiem tworzy fajny naszyjnik:-)
    Muszę zerknąć na ten kursik;-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szyję kolejne. Do pokazanego dodam mały chwost i pokażę przy okazji :)

      Usuń
  2. Świetne :) Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam adres kursu Justyny, więc możesz skorzystać :)
      Dziękuję bardzo.

      Usuń
  3. Bardzo delikatne i gustowne serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy wisiorek wyjątkowej urody!



    Gclub

    OdpowiedzUsuń